niedziela, 17 marca 2013

Przegląd komórkowy

Ponieważ dzisiaj niedziela, wrzucam fotki z minionego tygodnia ....

Popełnione kolejne ciasto dla męża ;)...
i przy okazji galaretka z pomarańczem...


Była też poziomkowa z bananem ...


Nie mogę się napatrzeć, jaki on śliczny...


Sówki też cudne...


Mój pomocnik w swojej codziennej pozycji


Nowy piękny portfel <3 
W końcu wszystko mi się w nim mieści.


Tradycyjnie kawa w Mleczarni z przyjaciółką


Pyszna kawa i pyyyszne krówki 


Mleczarnia


Inna poza mojego codziennego towarzysza ;)


Orsay...kupić czy nie kupić ...




2 komentarze:

  1. Kupić. :P
    Towarzysz przecudowny. Galaretka smakowita. Portfel świetny (skąd?). Sówki - urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Adzia! Kupiłam, a jakże :) I przyjaciółka też, bo bluzka ma fajne twarzowe kolorki i z kuponem -20% wyszła 24zł ;)
      Portfel jest firmy Angela Coletti. Ja kupiłam na allegro.

      Usuń