czwartek, 13 grudnia 2012

Ciążowa moda

Czy warto kupować typowo ciążowe ubrania?
Niektóre na pewno tak. O ile z powodzeniem można nosić większe swetry czy tuniki, nie wyobrażam sobie tych 9 miesięcy bez ciążowych spodni czy legginsów. W miarę jak brzuszek rośnie wszystko zaczyna w niego uwierać i staje się to niekomfortowe i na pewno nie jest to zdrowe. 
Moje ciążowe zakupy ubraniowe pochodzą głównie z dwóch sklepów - ASOS oraz H&M.

Posiadam 3 pary spodenek ciążowych, nie wyobrażam sobie zimy bez nich. Wybieram głównie spodnie wąskie na dole, żeby łatwo było je nosić do kozaków i wyższych botków.

Pierwsze to dżinsy ASOS (link http://www.asos.com//Asos-Maternity/Asos-Maternity-Exclusive-Ultra-Skinny-Jegging-In-Indigo-11/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1081255) bardzo komfortowe w noszeniu, niskie spodnie z wstawkami z materiału. Kupione na przecenie za 10 funtów, a więc około 50 zł.



Drugie to zielone rurki z H&M, mają wysoki pas na brzuszek, u mnie sięga pod same piersi, co jest fajne w zimie, dodatkowo ociepla brzusio. (link http://www.hm.com/pl/product/06635?article=06635-A tylko moje są ciemnozielone) cena sklepowa 79,99 zł.
Trzecią parę spodni zakupiłam w SH. Są to czarne cienkie dżinsy GEORGE z pasem materiałowym sięgającym na wysokość brzuszka. Kosztowały mnie 35 zł.

Do wąskich spodni zakładam zwykle dłuższy sweter lub tunikę.

W H&M kupiłam piękny mięciutki złoty sweter, specjalnie o rozmiar większy, żeby sprawiał wrażenie oversized (cena sklepowa 125zł).



Kolejnym udanym zakupem jest elegancka zielona bluzka z H&M (http://www.hm.com/gb/product/04128?article=04128-D kosztowała około 70zł). Długa i w pięknym kolorze, pomieści naprawdę duży brzuszek.


Specjalnie na Wigilię czeka w szafie czerwona sukienka ASOS (http://www.asos.com//Asos-Maternity/Asos-Maternity-Lace-Skater-Dress-With-Mesh-Top/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2361849 cena około 10 funtów )
Ma śliczny wyrazisty kolor, wstawki z koronki. Jest doskonała do żakietu oraz rozpinanego eleganckiego sweterka.




Oczywiście nie zawsze zakupy są udane :) Ponieważ oferta ciążowych kurtek zimowych w H&M wyprzedała się do końca października, byłam zmuszona zakupić kurtkę w internecie. 


Niestety nie udało mi się żadnej kupić. Płaszcz zamówiony z ASOS (http://www.asos.com//ASOS-Maternity/ASOS-Maternity-Padded-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2440351) zupełnie nie pasował na mnie, tak samo kurtka z zeszłorocznej kolekcji H&M i byłam zmuszona obie rzeczy odesłać. 



Nieudanym zakupem okazała się również sukienka z H&M, ani mniejszy, ani większy rozmiar nie leżały dobrze, zawsze góra odstawała i gromadziła się nad paskiem z tułu, tak że sukienka sprawiała wrażenie za dużej ( cena 129,90zł http://www.hm.com/gb/product/06319?article=06319-A)

To tylko przykłady kilku moich udanych i nieudanych zakupów modowych. Aktualnie poszukuję kostiumu kąpielowego, niestety jest bardzo mały wybór i ograniczona oferta wzorów. Zastanawiam się również, czy zakupić tankini, czy kostium jednoczęściowy i które będzie bardziej funkcjonalne. Doradzicie coś?




2 komentarze:

  1. Bardzo fajne te ubrania.

    Zapraszam do dyskusji na temat usprawnień w poszukiwaniach zaginionych dzieci w Polsce http://szukamy-was.blogspot.com/2012/12/system-poszukiwan-dzieci-child-alert.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie piszesz o polskiej modzie ciążowej?
    Elpasa, 9 fashion, Happy Mum
    Ja osobiście polecam Elpasa, tak cudownych ciuchów w ciąży nie miałam nawet nie będąc w ciąży ;)
    Proszę więcej o polskich markach
    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń