sobota, 15 grudnia 2012

Wyprawka - początki

Powolutku zaczynam kompletować wyprawkę. Zakupiłam już kilka kosmetyków, śpiworek, ręczniczek, myjkę, 2 kocyki, nad ciuchami już nie panuję... babcie dbają o to, żeby moja kruszynka miała w czym chodzić :) 
Zrobiłam sobie listę najpotrzebniejszych rzeczy i co miesiąc będę się starała coś z niej kupić i wykreślić. Do kwietnia mam jeszcze trochę czasu. Największym wydatkiem będzie łóżeczko oraz wózek. Staram się do tego przygotować i co miesiąc odłożyć na ten cel co nieco z wypłaty, żeby jednorazowy zakup nie obciążył nas zbytnio.

A tu kilka zdjęć z gromadzonej wyprawki:







7 komentarzy:

  1. Loj po co te butle?;) termometr najlepszy taki zwykły do pupy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butelki to zestaw startowy, mówisz że się nie przyda? Bardzo chciałabym karmić piersią, ale może do wody, herbatek, ściągania pokarmu lub potem do kaszek? W zestawie są-
    2 butelki 260ml,2 butelki 125ml,2 smoczki MINI do butelek,
    2 smoczki o wolnym przepływie do kaszek, smoczek silikonowy(0-3m)i szczotka do czyszczenia butelek.
    A termometr zwykły lepszy? Czytałam na Wizażu, że polecają te bezdotykowe właśnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana mam nadzieje ze sie nie przydadza!Wszystko czego dziecko potrezbuje to twoj cyc, tam jest piciu i jedzonkowoda niemowlakowi jest zbedna tak jak herbatka. Ale skoro juz masz to...schowaj gleboko w szafie i nie mysl o nich;) co do termometru to napewno ten jest wygodny ale to tez na dwa razy, malemu dziecku zmierzysz temp bo sie nie rusza ale starsWmu juz nie bo kreci glowa. Mam taki termometr tez i pokazuje rozne temperatury a taki do pupy najdokladniejszy, kosztuje grosze wiec mozesz dokupic. Z tego co wiem to te chustezki z musteli sa drogie, na poczatkunchusteczek idzie bardO duzo bo kupy sa zadki i co pielucha to kupa wiec proponuje zakupic duzo w jakiej promocji takich tanszych ja tam lubialam bambino ;) jak xos nie wies to pytaj pomozemy;) ja tez nakupilam roznych pierdolek ale wtedy nie zaYtywalam sie w blogi jeszcze teraz Robila bym inaczej bo zostalo mi duzo zeczy ktore tylko walaja sie po szufladach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za rady! Ja poruszam się po omacku na razie, czytam opinie w necie, słucham, co inni radzą i wychodzi różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, czy możesz napisać z jakiej firmy masz kocyki i czy na pierwszy rzut oka jesteś z nich zadowolona? Ja właśnie jestem na etapie poszukiwań...
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocyki na razie mam dwa, jeden cienki polarowy kupiony w second handzie,jest jak cienki rożek z kapturkiem, można zawijać dzidzię lub przykrywać, a drugi gruby Maylily z tkaniny minky, może służyć jako kołderka.

      Usuń
    2. Śliczny ten kocyk :) Cenka też niezła... ;)
      Ostatnio zauważyłam, że rzeczy dla dzieciaczków są w zasadzie w takich cenach jak dla dorosłych... M.

      Usuń