niedziela, 16 grudnia 2012

Łóżeczko

W domu trwają przygotowania do Świąt. Upiekłam dzisiaj pierniczki. To dopiero pierwsza partia, zamierzam zrobić drugie tyle, jednak dzisiaj nie miałam już siły. Jako specjalistka od pieczenia ;) dodatkowo zawsze piekę kilka ciast dla całej rodziny. Dzięki temu, że dzielimy się obowiązkami, omija mnie gotowanie Wigilijnych potraw.

A tu moje dzisiejsze dzieło:



No ale dzisiaj chciałam pisać o czymś innym :)
Wybór łóżeczka to nie lada problem. Wymarzyło mi się piękne drewniane łóżeczko z kolorową pościelą i baldachimem. Łóżeczko w ciemnym kolorze ( będzie pasowało do reszty mebli w pokoju), z szufladą, z ustawieniem 3 wysokości, z wyjmowanymi szczebelkami, materac gryka-pianka-kokos. Jeszcze nie zdecydowałam na jaki kolor pomalujemy pokój, chcę żeby był jasny, słoneczny, wesoły, ale nie przeładowany kolorami.

W tym momencie moje ulubione stylizacje łóżeczka. Najbardziej podobają mi się stylizacje z fioletem, ale na pierwszym miejscu są kolorowe wesołe paseczki.
Zastanawia mnie, czy lepiej żeby pościel była w jakieś zwierzątka, żeby dzidzia mogła się na nie patrzeć, czy gładka lub kolorowa bez aplikacji?

Nie mam tez pojęcia, czy najlepiej kupić po prostu łóżeczko takie, jak nam się podoba, a potem dokupić materac, pościel i inne gadżety. Czy może lepiej od razu zamówić cały komplet, a później dokupić dodatkową pościel na zmianę.


Nr 1 Amarantowe paseczki

Nr 2 beżowe baranki

Nr 3 Lawendowa

Nr 4 Fioletowa krateczka

Nr 5 Fioletowa żyrafka



6 komentarzy:

  1. My mamy ten 3 zestaw tylko nadruk nieco inny. Jest super. Tego w owieczki nie polecam. Na żywo nie prezentuje się już tak fajnie (też go chciałam) :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) dzięki za informację!
      A ja nadal zastanawiam się, czy kupić używane łóżeczko i dokupić pościel, czy od razu cały zestaw...

      Usuń
  2. Przesłodkie te pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Dziękuję :-* masę roboty w nie włożyłam.

      Usuń
  3. Masz może gdzieś link do tego zestawu nr.1 ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest z firmy Darland http://www.darland.pl/

    OdpowiedzUsuń