piątek, 11 stycznia 2013

Postanowienie

Stwierdziłam, że najwyższy czas pozbyć się doczepianych rzęs. Pomijając kwestię tego,że nie jestem w stanie już wyleżeć ponad 1,5 godziny przy ich przedłużaniu, to już niedługo na pewno nie będę miała czasu dla siebie. Moja kosmetyczka twierdzi, że potrzeba około 3 miesięcy, żeby odrosły w pełni. Żeby im pomóc zamówiłam odżywkę RapidLash i dzisiaj, kiedy jeszcze na oczach mam pozostałości po ostatnich rzęsach robionych przed Świętami, zaczynam jej stosowanie. Jestem bardzo ciekawa efektów, bo w internecie znalazłam dużo pozytywnych opinii na jej temat. 
Bardzo podobały mi się moje przedłużane rzęsy (przedłużałam je od lipca 2012 roku), były niesamowicie wygodne, nie malowałam ich, a zawsze efekt, nawet bez makijażu twarzy, był spektakularny. Ale wszystko się kiedyś kończy :) czas powiedzieć im goodbye.




Informacje ze strony producenta:

Przełomowa, opatentowana formuła zawierająca udoskonalone formy polipeptydów wzmaga porost rzęs, zwiększa ich grubość oraz podkręca je. Serum można stosować również na brwi, dzięki czemu staną się bardziej gęste i dłuższe. Dodatkowo  oferuje rzęsom maksymalną ochronę, dostarczając im najbardziej potrzebne proteiny, witaminy oraz nawilżające składniki, a tym samym niweluje wypadanie włosków. Rewolucyjna formuła wzmacnia całą strukturę i konstrukcję rzęs i brwi, dodając im  połysku i elastyczności.

Skład: 

Water (Aqua), Gum Rhizobian, hialuronian sodu, Butylene Glycol, hydroksyetyloceluloza, biotyna, Panthenol, Pantethine, hydrolizowane Glikozaminoglikany, Alantoina, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Extract, woda morska, Glycyrrizate dwupotasowy, Alcohol Denat (i) izopropylowy Cloprostenate, oktapeptyd -2, Miedź tripeptyd-1, Glycerin, Glycine Soja (olej sojowy), lecytyna, polipeptydowe-23, Phenoxyethylene, Chlorphenisen, kwas sorbowy.

Serum na porost rzęs Rapid Lash doskonale rewitalizuje przedłużone rzęsy. Zalecany jest osobom, które myślą o zdjeciu sztucznych rzęs i obawiają się o stan swoich własnych. Należy rozpoczać kurację około 4-5 tygodni przed planowanym usunięciem rzęs. 

Rapid Lash zalecany również jest osobom po zakończeniu chemioterapii. Może być stosowane na brwi i rzęsy.

2 komentarze:

  1. Hejka,
    Po pierwsze gratulacje :) Mam do Ciebie pytanie odnośnie rapidlasha. Konsultowałaś z kimś jej używanie w ciąży? Leży u mnie w szufladzie ale na opakowaniu znalazłam info że jej stosowanie trzeba skonsultować z lekarzem będąc w ciąży bądź karmiąc. Do wizyty jeszcze daleko i jakoś mam opory. Wiesz coś więcej na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Niestety każda taka odzywka ma taka informację, nikt raczej nie chce testować ich na kobietach w ciąży. Nie konsultowałam jej używania z lekarzem, jedynie z kosmetyczką, która nie widziała przeciwwskazań. Ja uważam,że takie coś nakładane cieniutką warstwą, jak eyeliner, na linie rzęs nie zaszkodzi dziecku. Jednak każdą rzecz stosujesz na własną odpowiedzialność.

    OdpowiedzUsuń