piątek, 25 stycznia 2013

Do ślubu w ciąży

Czasem tak się zdarza, że bierzemy ślub będąc w ciąży.
Czasem wszystko organizowane jest "na szybko" lub w formie ślubu tylko cywilnego. Przyczyn może być wiele, nie wnikam w to. Zauważyłam,że w internecie jest bardzo mało propozycji sukienek dla ciężarnych, a w polskich sklepach dosłownie po kilka wzorów.
To nie znaczy, że mamy wtedy założyć na siebie byle co, jednak (chociaż każdy ślub wiąże się z kosztami) możemy wybrać tańsze opcje, które wg mnie wcale nie są gorsze.


Chciałam wam pokazać moje propozycje sukienek, które z odpowiednimi dodatkami (dobranymi wg pory roku) - elegancki paseczek, buty, perły, bolerko - będą wyglądały pięknie i odpowiednio do okazji. 

Sukienki są krótkie, bo takie mi się podobają, nie obciążają tak wizualnie sylwetki z brzuszkiem, ale pięknie go podkreślają.


Oczywiście sukienki te są odpowiednie także na inne okazje.



Wszystkie pochodzą z ASOS'a i można je kupić w różnych kolorach.



1)


2)


3) 


4)


5)


6)


7)




Biżuteria: 











6 komentarzy:

  1. Super te sukienki! Szczególnie trzy ostatnie bardzo mi się podobają. Polecasz jakąś stronkę gdzie można zakupić ciuszki tej firmy? Pozdr, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja kupuję bezpośrednio na asos.com najtaniej wychodzi, biorę przesyłkę zwykłą bezpłatną i zwykle do 8 dni mam ciuchy u siebie.

      Usuń
    2. no strasznie mnie ten asos interesuje..ale jakoś się obawiam:)

      Usuń
    3. Ale czego? Ja zamawiam od dobrych kilku lat, głównie ciuchy na wyprzedażach i jestem zadowolona raczej. Oczywiście trafiały się buble gorsze jakościowo lub buty które okazały się za duże, w ich przypadku raczej nie opłaca się odsyłać (paczka do 1kg jeszcze w tamtym roku kosztowała 60zł).Wtedy starałam się odsprzedać te rzeczy na allegro. Tak jak mówiłam zamawiam raczej tylko rzeczy w okazyjnych cenach, nic drogiego, w czasie wyprzedaży mają super oferty.

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się 5 i 7:) zakupiłabym je chętnie nawet nie z okazji ślubu czy ciąży :)

    OdpowiedzUsuń