poniedziałek, 14 stycznia 2013

Ciążowe outfity na co dzień

W moim stroju na co dzień nie ma żadnej finezji, dla mnie teraz ważne jest, żeby było mi wygodnie, nie za krótko, nie za ciepło i nie za zimno :)


Dobierając stroje codziennie rano zwykle zestawy komponuję w podobny sposób, zmieniają się tylko części garderoby. Większość moich ubrań pochodzi z okresu przedciążowego (swetry, tuniki, sukienki). Jak już wcześniej pisałam uważam, że w ciąży koniecznością jest zakup spodni oraz legginsów z wygodnym pasem, przydatne są też odpowiednie rajstopy (jeśli nosimy sukienki lub spódnice). Jeśli chcesz podkreślić brzuszek, to fajnym rozwiązaniem jest założenie ozdobnego paska nad nim. Do pracy przydają się także koszule odcinane pod biustem (niestety nie posiadam żadnej) oraz spódnice na szerokim pasie (również nie posiadam). 



1) Rurki + cienka tunika
Taki strój sprawdza się zawsze, w wersji do pracy, wersji popołudniowej, a także wieczorowej, wszystko zależy od rodzaju góry. 









2) Rurki lub dżinsy + dłuższy sweter







3) Rurki lub dżinsy + sweter krótszy, ale szeroki lub maskujący brzuszek






4) Rurki lub dżinsy + cienka bluzka + rozpinany długi sweter





5) Legginsy + coś dłuższego
Niestety nie należę do osób o szczupłych kształtach. Mam krótkie nogi i masywne uda, zatem bardzo rzadko noszę legginsy, ale wiem, że dla wielu kobiet jest to najwygodniejszy strój.








6) Sukienka
Wg mnie to właśnie jeden z najwygodniejszych strojów. W ciąży sprawdzają się modele odcinane pod biustem. Obie sukienki nie są ciążowe, nosiłam je też wcześniej.









7) i na koniec ...mój ulubiony -strój domowy ;)



6 komentarzy: