środa, 14 maja 2014

Mother Power!

Już dawno miałam wam napisać o tym, że już niedługo wezmę udział w niezwykłym wydarzeniu. Będzie to spotkanie 30 mam blogerek. Organizatorem spotkania są dziewczyny z Mother Power.
Wszystko zapowiada się super! Dziewczyny starannie wybrały miejsce i znalazły wielu sponsorów, myślę, że będę miała potem o czym wam opowiadać i co pokazywać ;). 
Już nie mogę się doczekać :) Mam nadzieję, że Hania również będzie się dobrze bawiła na tym spotkaniu! 



P.S.
Przy okazji proszę o polubienie naszej strony na Facebooku https://www.facebook.com/AgaMamaHani Postaram się wrzucać na nią więcej aktualności i zdjęć.

5 komentarzy:

  1. już nie mogę się doczekać tego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie się działo! Oby tylko pogoda dopisała, bo dzisiaj to już przechodzi wszelkie granice... :(

      Usuń
  2. Witaj. Ja dopiero dziś zaczęłam przeglądać blogi które będą uczestniczyć w spotkaniu, na pewno nie zdążę przeglądnąć wszystkich, dobrze że jesteś na początku listy :-)
    Do zobaczenia w niedzielę ;-)
    Pozdrawiam
    ewanka
    http://swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było przed spotkaniem wiedzieć co nieco o innych i ich maluszkach, ja też niestety nie miałam na to czasu. Pozdrawiam Cie serdecznie i do zobaczenia!

      Usuń
  3. Wspaniała inicjatywa! czekamy na relację :)

    OdpowiedzUsuń