sobota, 24 maja 2014

Kraków ŁAŁ :)

Kraków Łał - dzisiaj w Krakowie odbyła się 4 edycja tych targów. W Forum Przestrzenie można było obejrzeć wystawców z niepowtarzalnym asortymentem. Znalazły się tu rzeczy z kategorii moda dziecięca (i nie tylko dziecięca), książki dla dzieci, zabawki, biżuteria i dodatki, a także dodatki do domu. Było, co oglądać :) Piękne ręcznie wykonane produkty aż prosiły, żeby je brać do rąk, przytulać, macać, kupować..... ;) Królowały sowy, produkty z minky i dresowej bawełny. Skusiłam się na dwie rzeczy - zawsze marzyłam o pięknych cieniutkich haremkach dla Hani, szukałam też jakiejś świetnej czapki dresówki nad morze, udało mi się takie rzeczy znaleźć na stoisku Lamama :) Kusiły mnie też paputki, ale nie zdecydowałam się na nie, może będą nam bardziej potrzebne na jesień. Popatrzcie, jakie cuda można było dzisiaj kupić:




















7 komentarzy:

  1. Jest tyle fantastycznych rzeczy dla dzieci - żeby tylko mieć nieograniczony budżet.... Ehhh.. Haremki śliczne :D. A Hani chyba włoski pojaśniały...?
    Pozdrawiam - Kat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Kat! No niestety..mało kto może sobie pozwolić na wszystko co by chciał :(
      A włoski, chyba tak, takie złote bardziej sie zrobiły, chociaz zdjęcie jest robione pod światło, więc moga wydawać się jaśniejsze. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Fajnie :)
    Wszystkiego Najlepszego z Okazji dnia Mamy.. Buziaki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiej firmy sa te kocyki na zdjeciu DSC6388.JPG ? Poszukuje takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulimy :) https://www.facebook.com/pages/Tulimy/497817700297768?fref=ts

      Usuń
  4. Ale dużo fajnych rzeczy tam było :)

    OdpowiedzUsuń