niedziela, 1 marca 2015

Praktyczne prezenty dla 2 latka?

Zastanawiasz się co kupić dwulatkowi na urodziny? Czy twoje dziecko ma już wszystkie zabawki świata? Czy samo nie wie, co chciałoby dostać? Jak to możliwe ze ma dopiero 2 lata i mieszkanie "zarosło" zabawkami, "wysypują" się one z każdego kąta? 
Niestety łatwo jest popaść w przesadę, często dziecko dostaje wszystko czego zapragnie i dodatkowo jest uszczęśliwiane tym, co zapragną dla niego rodzice. Tak brzmiałby tekst reklamy... 

Co zatem kupić? A może postawić na prezent praktyczny? Taki, który będzie dodatkowo pożyteczny, a który jednak ucieszy też dziecko?

Oto moje propozycje:

- piękna dziecięca parasolka
- cudowna podusia do spania
- elektryczna szczoteczka do zębów dla dzieci
- buty z "bajerami" (lub kalosze), które umilą każdy spacer - świecące, kolorowe, z bohaterem...
- walizkę lub plecak na wycieczki i wyjazdy
- zestaw do jedzenia, sztućce dzięki którym jedzenie będzie przyjemnością 
- może to być też dobry czas żeby sprawić dziecku nowe "dorosłe" łóżeczko z piękną pościelą 
- i mój ulubiony pomysł - zabrać dziecko w miejsce, które sprawi mu wyjątkową radość ;) (Chętnie zabrałabym Hanię nad ciepłe morze na plażę... ;)

Poniżej kilka inspiracji...

Parasolki i plecaki np. SKIP HOP



Walizki (Cuties & Pals, LittlelifeTravelite Youngster, Wittchen, Trunki)



Podusie (Maylily, Fluffycolours, Samiboo, Yellow shark)

Łóżko (Ikea, Furnipol Tomek i Smerf)


Szczoteczki Oral B



Plaża :)




4 komentarze:

  1. Ależ pocieszne są plecaki i parasolki od Skip Hopa! <3 <3 <3 Nie mam słów :) Przecudowne :) Nie wiem co bym wybrała. Znając siebie, to kupiłabym małej i to i to :D Orientujesz się może czy mają sklep stacjonarny? Czy sprzedają tylko w necie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Młodszy kończy 2 latka w kwietniu. Także dla mnie temat na czasie:) Plecaki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenty bardziej pod rodziców a nie dziecko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy pod rodziców; moja 3-letnia córeczka zażyczyła sobie dokładnie taka parasolke z sowa Skip Hopa jak jest na zdjęciu - chciała mieć własną a ta wpisuje się w jej dziecięcy styl :)

      Usuń