sobota, 8 listopada 2014

Poszukiwania zakończone - o naszych pierwszych kapciach (superfit)


Długo zastanawiałam się jakie kapciuszki kupić Hani. Jak wiecie, myślałam o ekotuptusiach. Jednak po przemyśleniu tematu wybrałam na jesień i zimę bardziej klasyczny model papci, z grubszą podeszwą. Hania do tej pory po domu chodziła w skarpetkach, jednak nawet jeśli u nas w domu jest ciepło, to przecież chodzimy z Hanią w różne miejsca, gdzie trzeba ściągnąć buciki i może być zimno od podłogi. W moich poszukiwaniach natknęłam się na papucie superfit model happy i przepadłam :) bo mają piękne wzory i bardzo dobre recenzje. Zastanawiałam się nad modelem z ptaszkiem, ale oczywiście wygrała sowa ;)

Wg informacji znalezionych w internecie:
"Buty Superfit to wysokiej klasy austriacki producent obuwia dziecięcego. Obuwie Superfit produkowane jest osobno dla chłopców i dziewczynek w rozmiarach od 15 do nawet 42, uwzględniając potrzeby każdej z grup wiekowych. 98% pediatrów i ortopedów wystawiło obuwiu Superfit najwyższą ocenę w kategoriach: stabilność, prawidłowy sposób sznurowania, szerokość okolicy palcowej, elastyczność podeszwy, właściwości termoregulacyjne (oddychające) i wrażenie ogólne.
Buciki SUPERFIT są bardzo lekkie i wygodne, doskonale dopasowują się do kształtu stopy dziecka. Obuwie Superfit produkowane jest wyłącznie ze skór naturalnych bądź wysokiej jakości materiału tekstylnego zawierają oryginalną membranę GORE-TEX. Dzięki temu w środku buta panuje klimat, pozwalający pozostać stopie suchą wiele godzin, zaś dziecko czuje się komfortowo.
Obuwie Superfit posiada oddychającą, antybakteryjną i profilowaną wkładkę o anatomicznym kształcie, która zapewnia prawidłowy rozwój stopy dziecka.Podeszwa w butach Superfit została wykonana z materiałów syntetycznych zapewniających trwałość i odpowiednią giętkość podczas chodzenia. Jest ona wtryskiwana a więc nie ulegnie odklejeniu. Buty SUPERFIT zapewnią znakomitą ochronę i elegancki wygląd a przede wszystkim prawidłowy rozwój stóp Twojego dziecka."
A jak jest w rzeczywistości? Buty są naprawdę solidnie wykonane. Są leciutkie i elastyczne. Bardzo łatwo się je ubiera i ściąga, zapięcie na duże rzepy jest świetne. Hani od początku podpasowały, chociaż nie jest nauczona chodzić po domu w butach, to po kilku założeniach takich "na jakiś czas", teraz już zapomina że je ma i śmiga po domu. Dodatkowym plusem jest to, że nie ślizga się w nich na panelach, płytkach i drewnianych schodach. Buty są ciepłe, wykonane z przyjemnego w dotyku filcu (wełna). 
Buty są naprawdę super, więc jeśli nie macie jeszcze papci na ten chłodny okres, to polecam je gorąco! Można je kupić w wielu sklepach online. Są produkowane od rozmiaru 19 do 30.












18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne tylko drogie :/
    My kupujemy kapcie z Bartka. Są bardzo dobre, solidne. Lila ma wąska stopę jak ja wiec bucik musi byc najlepiej na 2rzepy. Niestety slizgaja sie na plytkach. Na deskach jest ok nie wiem jak na panelach.
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  2. Eksrta kapcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy taka cena kapci to nie lekka przesada?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One kosztują ok 130zł. Sama bym tyle za kapcie pewnie nie dała, ale każdy z nas ma inny budżet i niektórzy mogą sobie też takie na prezent np świąteczny zażyczyć ;) Ja kupiłam w promocji -40% więc cena nie była aż taka zwariowana :)

      Usuń
    2. Każdy kupuje to co mu sie podoba i za ile. Przecież tobie anonimie nikt nic nie narzuca.
      Mi sie kapcie bardzo podobają. Jednak ich nie kupię gdyz są zbyt drogie. Pozostajemy wiec przy Bartku.
      Pozdrawiam, Madlen

      Usuń
  4. Nas czeka za niedługo zakup pierwszych bucików i już mam mętlik wielki w głowie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ho!
    Aga, czy nóżka się Hani w tych kapciach nie poci? Mamy z tym straszny problem. Używamy zwykłych kapci, niemarkowych. Ale w bucikach Bartkowych np. czy Lasockiego też noga się Matyldzie pociła.
    Kapcie ładne :).

    Pozdrawiam - Kat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kat. Ja tez sie o to martwilam bo Lili stopy poca sie od urodzenia. Teraz juz mniej. Ponoc to normalne ale częściej spotykane u chłopców. U nas w kapciach Bartka stopa tez jest leciutko spocona. Dbamy wiec aby nosiła dobre skarpety 100% bawelna.
      Pozdrawiam, Madlen

      Usuń
    2. Nie, stopy są ciepłe, ale nie są w nich spocone.

      Usuń
  6. Aga, czy muslalas o napisaniu posta o prezentach na Mikołaja, Gwiazdkę?
    Moze cos co byś chciała dla Hani lub cos co macie i polecasz.
    Ja bym była bardzo zainteresowana.
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram takie posty są bardzo pomocne w kupowaniu prezentów dla naszych pociech :)

      Usuń
    2. Postaram się napisać :)

      Usuń
  7. Pani Agnieszko piszę z zapytaniem troszkę zimowym. Mianowicie chciałam zapytać jak sie w ubiegłym roku sprawdziły sanki ? :) Pamiętam, że je Pani polecała a my nie kupiliśmy w tamtym roku i sie teraz przymierzamy :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na imię Agata :) A saneczki są bardzo fajne. Niestety w tamtym roku śniegu było jak na lekarstwo, więc tylko 3 razy udało nam się na nich jeździć. Mam nadzieję, że w tym roku częściej się uda. Sanki są wygodne, leciutkie i fajnie się je i pcha i ciągnie. Wydaje mi się, że dziecku jest wygodnie w nich, ja jeszcze do śpiworka wkładałam dodatkowy kocyk, bo jeździliśmy w temp. ok minus 10st.

      Usuń
  8. Fajne buciki. Wesołe.
    Zapraszam do mnie. Piszę książkę i poszukuję czytelników, komentarzy czy to co pisze się podoba. Zapraszam
    http://ksiazka-bez-tytulu.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Więc póki co buciki dla nas za duże, ale zapisuję sobie, bo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena rzeczywiście dość wysoka ale .... czego się nie robi dla dzieci. Kapcie same w sobie naprawdę rewelacyjne, a motyw Sowy ostatnio bardzo modny :)

    OdpowiedzUsuń