wtorek, 4 listopada 2014

19 miesięcy!


Nawet nie wiem kiedy minął ten ostatni miesiąc! Straaasznie szybko czas leci, a Hania rośnie i rozwija się. Nasza pannica ma już 83 cm wzrostu, waży 10.7 kg, nadal ma 12 zębów, ale chyba akurat zaczynają się wykluwać jakieś nowe... Co zauważyłam w tym miesiącu? Przede wszystkich bardzo dużo mówi, powtarza właściwie każde słowo, przynajmniej próbuje. Bardzo chce się z nami komunikować i dobrze jej to wychodzi. Zaczęła malować kredkami i cieszy ją zabawa w rysowanie po kartkach, obrysowywanie kształtów oraz kolorowanie. Odkryłam, że zna już podstawowe kolory - wskazuje czerwony, czarny, niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, brązowy i jeszcze pewnie kilka innych... Zna też różne kształty - koło, serce, kwadrat, gwiazda, księżyc. Dużo czasu spędza na zabawie domkami dla kucyków lub dla laleczek. Dostała jeździk, na którym uczy się jeździć odpychając nóżkami. Ulubionymi zwierzętami w tym miesiącu były dla Hani sowa i wiewiórka :)

6 komentarzy:

  1. Aga, 19 miesiecy i tylko jedno zdjecie ?:) Powinno byc 19:) Ale ten czas szybko leci. Pamietam jak dopiero co sie urodzila i byla taka malenka a teraz to juz duza dziewczynka.
    Jakie macie krzeselko do karmienia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Przepraszam, jakoś mi umknęło twoje pytanie. Mamy chicco polly, pisałam o nim w tym pościeKrzesełko CHICCO, nosidełko BONDOLINO, sanki .... http://blogagimamy.blogspot.com/2013/11/krzeseko-chicco-nosideko-bondolino-sanki.html

      Usuń
    2. To ja przepraszam, jako stała czytelniczka powinnam skojarzyc tego posta. Swoja droga zrobilas liste prezentow na chrzest czy goscie tak trafili w 10 z tymi prezentami?

      Usuń
    3. Mówiłam mniej więcej co chcemy, jeśli ktoś pytał wcześniej :)

      Usuń